ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Εφαρμογή Μέτρων Υγειονομικών Πρωτόκολλων (COVID-19)

Αγαπητοί επισκέπτες,
Η υγεία και η ασφάλεια των πελατών μας και του προσωπικού μας είναι η κύρια προτεραιότητα μας. Παρακαλούμε ενημερωθείτε με το πλάνο λειτουργίας και προστασίας όπου περιλαμβάνει οδηγίες για την ασφάλεια όλων μας. Απολαύστε μια ασφαλή διαμονή στο Atlantis Hotel.

Το Ξενοδοχείο μας συνεχίζει τη λειτουργία του τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας κατά του νέου κοροναϊού. Το προσωπικό μας διεξάγει αυστηρά τον προβλεπόμενο καθαρισμό όλων των χώρων φιλοξενίας ακολουθώντας επιμελώς τα πρωτόκολλα Καθαρισμού, Υγιεινής και Απολύμανσης.

Τα Πρωτόκολλα περιλαμβάνουν:
• Εκπαίδευση όλων των εργαζομένων μας σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας.
• Καθιερωμένους κύκλους καθαρισμού και απολύμανσης σε όλα τα σημεία.
• Εμφανή τοποθέτηση συσκευών απολύμανσης χεριών.
• Συχνό καθαρισμό και πλύση των πολυσύχναστων χώρων καθώς και των επιφανειών συχνής αφής. Άμεση ανταπόκριση σε έκτακτο καθαρισμό όπου και όποτε αυτό απαιτηθεί.

Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες ανησυχίες σχετικά με το νέο Κορονοϊό 2019 (Covid-19), καθιερώσαμε κανόνες διαμονής στην Ξενοδοχειακή μας Μονάδα, ώστε μαζί με τα κατάλληλα πρωτόκολλα υγιεινής να εξασφαλίζεται η ευημερία των επισκεπτών.
Οι Κανόνες Διαμονής περιλαμβάνουν:

ΥΠΟΔΟΧΗ

• Αποφυγή συνωστισμού κατά το Check-In/Check-Out, τήρηση αποστάσεων.
• Check-out μέχρι τις 11:00 π.μ. και Check-In από τις 15:00 μ.μ. Με τη χρονική διάρκεια που μεσολαβεί μεταξύ κάθε Check-In και Check-Out μεταξύ διαφορετικών πελατών το δωμάτιο καθαρίζεται, απολυμαίνεται επιμελώς και ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.
• Το προσωπικό της Reception είναι ενημερωμένο και εκπαιδευμένο για την κάλυψη των απαιτήσεων των Πελατών αναφορικά με την ενημέρωσή τους σχετικά με τρόπους και τα μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση του Covid-19.
• Κατά την διαδικασία του Check-In των Πελατών, προβλέπεται η πλήρης ενημέρωσή τους αναφορικά με την ισχύουσα Πολιτική Υγείας & Ασφάλειας της Ξενοδοχειακής Μονάδας και τα Μέτρα που έχουν τεθεί σε εφαρμογή για την αντιμετώπιση του Covid-19 τα οποία και οφείλουν τηρούν.

ΓΕΝΙΚΑ

• Κατά την προσέγγιση οποιουδήποτε εσωτερικού ή κοινόχρηστου χώρου εξυπηρέτησης (ρεσεψιόν, μπάρς, εστιατόριο, πισίνα) ζητούμε από όλους τους επισκέπτες μας να τηρούν την προβλεπόμενη απόσταση (2μ) μέτρου από τον επόμενο και τον προηγούμενο, σε οποιαδήποτε σειρά προτεραιότητας στο Ξενοδοχείο.
• Συστήνουμε στους επισκέπτες μας την χρήση μάσκας προσώπου, σε περίπτωση βήχα ή/και φτερνίσματος, σε όλους τους εσωτερικούς αλλά και κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.
• Παρακολούθηση της σχετικής σήμανσης που έχει τοποθετηθεί σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, ως υπενθύμισης τήρηση των αποστάσεων και εφαρμογής των Υγειονομικών μέτρων.
• Συστήνουμε τους επισκέπτες μας την συχνή χρήση του ειδικού απολυμαντικού χεριών που είναι τοποθετημένο για τον συγκεκριμένο σκοπό σε αρκετά σημεία του Ξενοδοχείου.
• Συστήνεται στους Πελάτες, η αποφυγή παραμονής στους Κοινόχρηστους χώρους.
• Αποφεύγεται οποιαδήποτε αναδιάταξη των επίπλων των κοινόχρηστων χώρων καθώς έχουν τοποθετηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες των Φορέων Υγείας, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να τηρείται η απαίτηση των 4 Ατόμων / 10 τ.μ.
• Για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων υγείας απαγορεύεται αυστηρά η είσοδος μη διαμενόντων επισκεπτών στα δωμάτια και στους λοιπούς κοινόχρηστους χώρους συνάθροισης.
• Απαγορεύεται η χρήση εξοπλισμού του Ξενοδοχείου (στο Εστιατόριο ή αλλού) από τους Πελάτες.
• Ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να ενημερώσουν άμεσα την υποδοχή σε περίπτωση που παρατηρήσουν συμπτώματα ενδεχόμενης ασθένειας σε οποιονδήποτε βρίσκεται εντός του χώρου του Ξενοδοχείου.
• Για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων υγείας απαγορεύεται αυστηρά η είσοδος μη διαμενόντων επισκεπτών στα δωμάτια και στους λοιπούς κοινόχρηστους χώρους συνάθροισης.
• Ενημέρωση για τη μέγιστη επιτρεπόμενη χρήση των ανελκυστήρων μας από δύο ενήλικες, με αυστηρή σύσταση για χρήσης μάσκας προσώπου και παράλληλης χρήσης αντισηπτικού πριν και μετά την είσοδο στον ανελκυστήρα.
• Παρέχεται πρόσβαση σε WIFI και σε υπηρεσίες εκτύπωσης μέσω σύνδεσης από προσωπική συσκευή του πελάτη.
• Κατά την χρήση των Κοινόχρηστων WC να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να τηρούνται οι αποστάσεις.
• Η εκκένωση των λεκανών των Κοινόχρηστων WC να γίνεται πάντα με κλειστό το καπάκι.
• Όλα τα Άτομα που βρίσκονται εντός της Ξενοδοχειακής Μονάδας οφείλουν να ακολουθούν τις υποδείξεις του Προσωπικού και να συνεργάζονται μαζί τους.

ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ – ΜΠΑΡ

• Μείωση κατά 1/3 τη χωρητικότητα των επισιτιστικών μας τμημάτων, διαμορφώνοντας τους χώρους ώστε να τηρούνται οι νέες απαιτούμενες νομοθετημένες αποστάσεις.
• Στο εστιατόριο με  χρήση Buffet τοποθετούνται διαχωριστικά και σημάνσεις, προκειμένου να έχουμε μεγαλύτερη ασφάλεια παράθεσης του φαγητού. Τραπεζοκόμοι – Μάγειρες εξυπηρετούν τους πελάτες.
• Η επίσκεψη στον μπουφέ γίνεται χωρίς πιάτο και ο υπάλληλος μετά από υπόδειξη του πελάτη πραγματοποιεί το service.
• Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών στο εστιατόριο ορίζεται ως ο αριθμός που προκύπτει από την αναλογία ενός πελάτη ανά 2 τ.μ. συνολικής ωφέλιμης επιτρεπόμενης επιφάνειας λειτουργίας του χώρου.
• Ορίζονται τα έξι (6) άτομα ως ο μέγιστος αριθμός καθήμενων ατόμων σε ένα τραπέζι.
• Μόνο οι παραμένοντες του ιδίου δωματίου και οι οικογένειες μπορούν να είναι καθήμενοι στα ίδια τραπεζοκαθίσματα.
• Δεν υφίσταται όριο σε περίπτωση οικογένειας με ανήλικα τέκνα.
• Εφαρμόζονται οι ελάχιστες αποστάσεις μεταξύ των τραπεζιών σύμφωνα με την διάταξη των καθισμάτων.
• Στο τραπέζι σας τοποθετήστε μόνο με την συνοδεία του υπευθύνου Εστιατορίου.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

• Η υπηρεσία καθαριότητας θα εισέρχεται στο δωμάτιο κατόπιν απαίτησης του επισκέπτη μας καθώς δεν επιτρέπεται η τακτική είσοδος στα δωμάτια.
• Καταργείται η καθημερινή αλλαγή ιματισμού, πετσετών. Σε περίπτωση που ΔΕΝ επιθυμείτε την καθαριότητα του δωματίου σας παρακαλούμε τοποθετήστε έξω από την πόρτα σας την πινακίδα DO NOT DISTURB. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η καμαριέρα θα εισέλθει στο δωμάτιο σας για τον καθαρισμό του.
• Απομακρύνονται τα διακοσμητικά αντικείμενα (μαξιλάρια διακοσμητικά κλπ).
• Απομακρύνονται κοινόχρηστα αντικειμένων πολλαπλής χρήσης όπως μενού, περιοδικά, καφετιέρας κ.λπ.
• Για τις αναχωρήσεις εφαρμόζεται σχολαστική απολύμανση  στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου.

ΠΙΣΙΝΑ

• Επιτρέπεται η χρήση μόνο εξωτερικών δεξαμενών. H πισίνα του Ξενοδοχείου μπορεί να φιλοξενήσει 20 άτομα ταυτόχρονα ανάλογα τα τετραγωνικά τους. Για την ενημέρωση σας υπάρχει σήμανση για τον μέγιστο αριθμό ατόμων που μπορούν να εισέλθουν στην κάθε πισίνα.
• Όλοι οι πελάτες καλούνται να εφαρμόζουν και να τηρούν τους κανονισμούς.
• Η διάταξη των καθισμάτων είναι τέτοια ώστε η απόσταση μεταξύ των ακρότερων σημείων των καθισμάτων δυο ατόμων που βρίσκονται σε δύο διαφορετικές ομπρέλες ή δύο ατόμων που διαμένουν σε διαφορετικό δωμάτιο, να εξασφαλίζετε σύμφωνα με τις απαιτήσεις του νόμου.
• Γίνεται χρήση υλικών με υλικά που επιδέχονται αποτελεσματικής απολύμανσης στα καθίσματα, τις ξαπλώστρες & τα τραπέζια.
• Μετά από κάθε αλλαγή πελατών απολυμαίνονται τα καθίσματα, οι ομπρέλες τα τραπεζάκια, και κάθε άλλο αντικείμενο το οποίο θα χρησιμοποιήσει ο επόμενος πελάτης.
• Η χρήση της πισίνας επιτρέπετε μόνο μετά από ατομική υγιεινή.
• Δεν παρέχονται για αυτή την σαιζόν στο ξενοδοχείο μας οι Υπηρεσίες: Laundy Service, Γυμναστηρίου.
• Για τους εργαζόμενους μας που εκτελούν εργασία εντός των χώρων του Ξενοδοχείου, η Επιχείρηση έχει λάβει τα ακόλουθα μέτρα:
• Τηρούμε τους περιορισμούς εργαζομένων στον εκάστοτε χώρο εργασίας & χορηγούμε στο προσωπικό μας όλα τα προβλεπόμενα μέσα Ατομικής Προστασίας και τον απαραίτητο εξοπλισμό.
• Συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέτρα συνεχούς απολύμανσης επιφανειών εργασίας, καθώς και χώρων κοινόχρηστων και ιδιωτικών.
• Λαμβάνουμε μέτρα για τον περιορισμό των κοινωνικών συναθροίσεων προσωπικού και φροντίζουμε ώστε να τηρείται η ασφαλής απόσταση μεταξύ των εργαζομένων.

Ως μέρος της δέσμευσής μας για την υγεία, την ασφάλεια αλλά και την ευημερία των επισκεπτών, των εργαζομένων και της κοινωνίας μας, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις σχετικά με τον νέο κορονοϊό 2019 (Covid-19) με τακτικές ενημερώσεις και καθοδήγηση από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) και το Υπουργείο Υγείας, καθώς κι από πρόσθετους κυβερνητικούς και Ευρωπαϊκούς οργανισμούς.

Το Ξενοδοχείο έχει προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις λειτουργίας και εφαρμογής των “Υγειονομικών Πρωτοκόλλων στις Τουριστικές Επιχειρήσεις” και έχει εκδώσει το πιστοποιητικό Health First από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας.

Για οποιαδήποτε ερώτηση η διευκρίνηση είμαστε στην διάθεση σας

Atlantis Hotel